ОБЩИ УСЛОВИЯ
1. ПРЕДМЕТ
Настоящият Документ представлява общите условия или условията на ползване на www.veza.bg, които уреждат правилата за използването на www.veza.bg включително сключването на договор за покупко-продажба с Продавача.
2.1. ВЕЗА ЕООД (VEZA Ltd) е дружество със седалище гр. София, бул. България 111Г и адрес на управление в гр. София, бул. България 111Г, с рег. № по ДДС в Търговския регистър на България: BG200482827
2.2. ВЕЗА ЕООД администрира електронния магазин VEZA под формата на сайта www.veza.bg 2.3. Можете да се свържете с VEZA на посочения по-горе адрес, на телефон: +359887292529 или на и-мейл адрес: office@veza.bg
3.1. Купувач – физическо лице на или над 18 г, юридическо лице или друго правно образувание, което си създава акаунт на Платформата, прави поръчка и сключва договор за покупко-продажба от разстояние.
3.2 Продавач – ВЕЗА ЕООД, наричано за краткост VEZA.
3.3. Сайт – електронния магазин, хостван на уеб адреса veza.bg и неговите поддомейни.
3.4. Платформата – Сайта.
3.5. Клиент – всяко физическо лице над 18 г., или юридическо лице или друго правно образувание, което получава достъп до Съдържанието чрез комуниационните средства, предоставени от VEZA (по електронен път, телефона и т.н.) или по съществуващ договор за използване с VEZA и което е заявило създаването и използването на Акаунт.
3.6. Потребител – всяко физическо лице над 16 г. или юридическо лице или друго правно образувание, което се е регистрирало на Платформата и което чрез завършването на процеса на създаване на Акаунт е дало съгласието си относно определени клаузи в секцията Общи условия в Платформата.
3.7. Акаунт – раздел от Платформата, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Купавача/Потребителя и историята на някои от действията му в Платформата (Поръчки, данъчни фактури и др.). Потребителят е отговорен и обезпечава цялата информация, въведена в Акаунта да е вярна, пълна и актуална.
3.8. Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Купувача/Потребителя да създаде свои списъци от Стоки и Услуги, които желае да следи във връзка с евентуални покупки чрез използване на услугата, предлагана от Продавача за следене на Стоки и Услуги посредством получаването на Търговски Съобщения от негова страна.
3.9. Списък – секция в раздел „Любими продукти“, в която Купувачът/Потребителят може да добавя продукти, от които се интересува
3.10. Количка – секция в Акаунта, която позволява на Купувача/Потребителя да добавя Стоки или Услуги, които желае да купи към момента на добавянето им или на по-късен етап; в случай, че Стоките и Услугите не са купени към момента на прибавянето им чрез направата на Поръчка Купувачът / Потребителят ще се възползва от услугата на Продавача за проследяване на Стоките и Услугите посредством получаване на Търговски съобщения от Продавача
3.11. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между VEZA и Клиента, чрез който Клиентът заявява на VEZA, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Платформата.
3.12. Стока(-и) / Услуга(и) – всеки продукт или услуга, находящи се на Платформата, включително продукти и услуги, споменати в Поръчката, които се предоставят от Продавача в резултат на сключен Договор.
3.13. Кампания – всяко рекламно съобщение, целящо популяризирането на Платформата, марката VEZA или определени Стоки или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.
3.14. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Платформата, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Платформата.
3.15.Съдържание
• цялата информация на Платформата, която е достъпна чрез връзка с Интернет и използване на устройство, имащо връзка с Интернет;
-
съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;
• всякаква информация, предоставена, по всякакви начини, от страна на служител/сътрудник на VEZA на Клиента чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;
-
информацията, свързана със Стоките и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;
-
информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма патньорски договори;
• данни относно Продавача.
3.16. Търговски съобщения – всеки вид съобщение, изпратено чрез електронни комуникационни канали (като електронна поща, SMS, пуш на мобилно устройство / уеб пуш и т.н.), съдържащо обща и тематична информация, информация относно подобни или подходящи продукти към купуваните, информация относно оферти или промоции, информация относно Стоките и Услугите, добавени в секцията “Акаунт/ Моята количка” или в секцията “Акаунт/ Любими”, както и други търговски съобщения като пазарни и потребителски проучвания.
3.17. Транзакция – действието от страна на VEZA по възстановяване на платена от Купувача сума в резултат на разваляне, прекратяване, отказ или несключване на договор за покупко-продажба през Платформата, осъществявано единствено по банков път.
3.18. Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките, така както са посочени в описанието им.
4.1. Общите условия на VEZA обвързват всички Клиенти/Купувачи/Потребители на Платформата.
4.2. Всяко използване на Платформата означава, че Вие сте (а) се запознали внимателно с общите условия за използването й и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
4.3. VEZA си запазва правото да актуализира и изменя Общите условия на Платформата периодично, за да отразява всякакви промени на начина, по който уебсайта функционира и условията или всякакви промени на законовите изискавния.
Документът може да се противопостави на Клиентите/Потребителите/Купувачите от момента, в който е публикуван на Платформата. В случай на такава промяна ние ще публикуваме на Платформата изменената версия на Документа, поради което Ви молим периодично да проверявате съдържанието на настоящия Документ.
4.4. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на Платформата се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или неприложимостта на останалите разпоредби.
4.5. VEZA полага сериозни усилия, за да поддържат точността на информацията, представена в Платформата. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, VEZA уточнява, че изображенията на продуктите имат илюстративен и насочващ характер, съответно доставените продукти могат да се различават от изображенията.
4.6. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от VEZA се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
4.7. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Платформата.
4.8. Платформата може да съдържа линкове към други сайтове. VEZA не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.
5.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Стока през Платформата като направи Поръчка по електронен път или по телефона и която съответно се регистрира от самия него или от служител на VEZA от негово име.
5.2. VEZA ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомление VEZA прави по електронен път (имейл) или по телефона.
5.3. Затова Продавачът има правото да не достави част или всички Продукти от Поръчката по различни обективни причини, включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи VEZA уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона. При това положение единствената отговорност на Продавача е да върне евентуално получената предварително цена на Продукта.
5.4. Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Купувача се смята за сключен към момента на получаването от страна на Купувача на електронната му поща и/или чрез SMS, изпратен на телефона му на уведомление, че Продуктът от Поръчката е готов за изпращане.
5.5. Договорът за покупко-продажба, сключен между Купувача и Продавача, се състои от настоящите общи условия и всякакви евентуални допълнителни договорки между тях.
6.1. Достъпът до Платформата с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Потребител.
6.2. VEZA си запзва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на който и да е Потребител/Купувач до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на VEZA по какъвто и да е начин. При това положение единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Обслужване на клиенти“ на VEZA, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. VEZA не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.
6.3. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директна с него връзка или на посочените на Платформата начини за контакт.
6.4. В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, VEZA си запзва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Платформата.
6.5. VEZA може да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите за предлаганите от него промоции на Платформата, за определен период от време.
6.6. Всички цени на Стоките на Платформата са крайни, обявени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.
6.7. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на клиента в случаите, в които валутата е различна от BGN. Плащането с карта към VEZA се приема като международно плащане от банките в България и съгласно техните правила за работа с карти и картови разплащания при такъв вид транзакции някои банки начисляват допълнителни такси. Същото важи и за трансакциите, които VEZA прави към Клиента, независимо дали прави това във връзка с възстановяване на някакво плащане към последния или по каквато и да е друга причина. Разходите, свързани с подобни плащания са единствено за сметка на Купувача. Затова VEZA препоръчва на своите клиенти да направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания или такива чрез банка.
6.8. При избран от Клиента / Купувача начин на плащане по направена поръчка: плащане при доставка (осъществявано и обозначавано съответно като „наложен платеж“, „пощенски паричен превод“ или всеки друг вид позволен от закона начин на плащане при доставка на поръчка по договор, сключен онлайн / от разстояние), Клиента / Купувача трябва да има предвид допълнителното оскъпяване по куриерската такса, заради начисляване на процент върху стойността на наложения платеж/ пощенския паричен превод, който е фиксиран от конкретния доставчин/ куриерска фирма.
6.9. Всички изображения, поместени на Платформата имат единствено за цел да създадат известна представа за типа на предлагания Продукт, а не да го представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на Продуктите в Платформата (статични/динамични изображения/ мултимедийни презентации/ т.н.) да не отговарят на външния вид на съответния Продукт. Продавачът няма да носи отговорност за такива несъответствия. Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Платформата без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
8.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Платформата, са изключителна собственост на VEZA.
8.2. VEZA има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин с Платформата, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.
8.3. Нищо в сключения между VEZA и Купувача договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на VEZA последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Платформата или описанията на Продуктите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Платформата съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на VEZA върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на VEZA.
8.4. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.
8.5. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на VEZA за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването й, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящия договор между VEZA и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на ФлКо, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.
8.6. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на VEZA няма да се счита за съгласие от страна на VEZA да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от VEZA.
8.7. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от VEZA.
9.1. Клиентът може да прави Поръчки на Платформата чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Платформата, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
9.2. Всяка добавена в Количката Стока може да бъде купена, ако е налична. Добавянето на Стока в Количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката.
9.3. Потвърждавайки Поръчката, VEZA потвърждава доставката на въпросния модел Продукт в рамките на 1-3 работни дни. Като VEZA запазва правото си да промени периода на доставка, в зависимост от наличност или нуждата да се изработи индивидуално за клиента.
9.4. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на VEZA във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на VEZA да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който VEZA ще изпълни поръчката.
9.5. С изпращането на поръчката Клиентът/Купувачът разрешава на VEZA да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
9.6. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
-
неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
-
осъществяване на паричната трансакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при он-лайн плащания;
-
предоставените от Клиента данни в Платформата са непълни и/или грешни;
-
Продавачът е направил три неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.
9.7. Куповачът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от VEZA в случай, че се откаже от Договора от разстояние и заяви това в срока за отказ, предоставен му от VEZA. Този срок започва да тече от датата на получаването на купения Продукт от Купувача или трето лица, различно от превозвача. Клиентът следва да върне Стоката на адрес гр. София, бул. България 111Г, като междувременно уведоми Продавача за това на телефон: +359887292529 и на имейл адрес: office@veza.bg
Купувачът може да върне или замени Продукта(-ите) и като попълни „Формуляр за връщане или замяна” на VEZA намиращ се в сайта, в раздел „Доставка и връщане”. Същият този формуляр ще бъде изпращан с всяка поръчка, за удобство на Клиента.
9.8. Продавачът се задължава да възстанови платената цена на Договора, сключен от разстояние, от който Купувачът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която е постъпило доказателство от Купувача, че последният е върнал съответната Стока. Сумата ще бъде възстановена както следва без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Купувача, освен ако банката, която го обслужва не изисква някакви такси:
-
Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било извършено плащането
-
Плащанията, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента
9.9. Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените Продукти или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай, че не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития настъпи по-рано.
9.10. Купувачът дължи куриерска такса за връщането на съответната Стока. Таксата се начислява спрямо политиката за такси на превозвача/ куриерската фирма.
9.11. Със създаването на Акаунт Клиентът има възможност да използва секция (раздел), наречена „Любими продукти“, в която може да създава Списъци.
Купувачът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:
-
при доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Продавача и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
-
при доставка на Продукти, изработени по поръчка на Купувача или съобразно неговите индивидуални изисквания;
-
при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
-
при всички други случаи, предвидени със закон.
11.1. Клиентът/Потребителят се съгласява, че като предоставя каквито и да е свои лични или други данни на VEZA , той се съгласява, че те могат да бъдат използвани от последния за следните цели: (1) поддържане на акаунта на Клиента/Потребителя, включително регистриране на поръчки, изпращане на поръчани продукти, осъществяване на поръчаните услуги, фактуриране, разрешаване на спорове с Клиенти/Потребители/Купувачи по повод техните Поръчки или разглеждане на исканията им; (2) изпращане на Търговски съобщения или периодични уведомления по и-мейл или чрез SMS; (3) осъществяване на пазарни проучвания, проследяване и наблюдение на продажбите и клиентското/потребителското поведение.
11.2. Клиентът/Потребителят/Купувачът се съгласява да предостави на VEZA неограничен по обем и време достъп върху всякакви материали и информация, които изпраща на Продавача чрез или във връзка със Платформата, назависимо дали е направил Поръчка и осъществил сделка през Платформата. VEZA има правото да използва, възпроизвежда, публикува, променя, предава и разпространява тази информация или материали. Клиентът изрично се съгласява, че VEZA може свободно да използва и обработва за свои цели идеите, концепциите или ноу-хауто, които Клиентът му е предоставил по какъвто и да е начин през или във връзка със Платформата или действията/бездействията, които Клиентът е осъществил през или във връзка със Платформата. VEZA няма задължение да пази така получената информация като поверителна, доколкото това не му се вменява в задължение от действащото законодателство.
11.3. С предоставянето на свои данни на VEZA (включително и-мейл) Клиентът /Потребителят/Купувачът дава изричното си съгласие с него да се свързват VEZA или трети лица, партньори на VEZA, които са куриери, доставчици на маркетинг услуги, държавни, общински или неправителствени агенции или дружества от сферата на застраховките или финансовите услуги, когато това е предвидено от конкретното законодателство, както и други дружества, с които VEZA може да разработи общи програми за офертиране на Стоките на пазара и др.
11.4. С предоставянето на свои лични данни на VEZA Клиентът/Потребителят/Купувачът дава изричното си съгласие те да бъдат включени в база данни на VEZA, и дава изричното си и еднозначно съгласие тези данни да бъдат съхранявани, използвани и обработвани съгласно целите, упоменати в т. 11.1.
12.1. В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Платформата, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Търговски съобщения.
12.2. Купувачът/Потребителят може да се откаже си от съгласието си, дадено на Продавача за получаване на Търговски съобщения, който отказ може да изрази по всяко време, като промени настройките в Акаунта си в „Моите абонаменти“ или като се свърже с Продавача.
12.3. Отказът за получаване на Търговски съобщения не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.
12.4. След добавянето на Стоки или Услуги в следната секция в Акаунта:
12.4.1. „Моята количка“, Продавачът ще уведомява Купувача /Потребителя относно:
-
Промяна на цената на Стоките или Услугите в секцията „Моята количка“
-
Препоръки за Стоки, които са подобни на тези, добавени в секцията „Моята количка“
-
Наличието на Стоки в секцията „Моята количка“
12.4.2. „Любими“, Продавачът ще уведомява Купувачът / Потребителят относно:
-
Промяна на цената на Стоките или Услугите, добавени в секцията „Любими“
-
препоръки за Стоки или Услуги, подобни на тези, добавени в секцията „Любими“
-
Наличност на Стоки
12.5. След покупката на Стока или Услуга, VEZA ще изпрати на Купувача / Потребителя търговски съобщения относно:
-
Предложения за Стоки или Услуги, препоръчвани да бъдат използдвани заедно с купената Стока или Услуга
12.6. Клиентът / Потребителят може да се отпише по всяко време от получаването на Търговски съобщения съгласно чл. 12.5 по-горе като кликне върху линка за отписване, публикуван в търговските съобщения, получени от VEZA или като се свърже с VEZA за тази цел.
12.7. Освен това ние може да използваме Вашите данни за пазарни и потребителски проучвания. Ние не използваме данните, събани в контекста на пазарни и потребителски проучвания за рекламни цели. Детайлна информация (особено относно оценката на публикациите Ви) може да намерите в контекста на съответното проучване или на мястото, където правите публикациите си. Вашите отговори на потребителските проучвания не се изпращат на трети страни, нито се публикуват. Може да възразите срещу използването на данните Ви за пазарни проучвания по всяко време безплатно чрез кликане на линка за отписване, публикуван във всяко съобщение или като се свържете с VEZA.
12.8. Цените на Стоките, обявени в Платформата, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
12.9. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на фактури са посочени във всяка Поръчка.
13.1. В случай, че в акаунта на Потребителя има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.
13.2. Купувачът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.
13.3. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за поръчаните и доставени Продукти въз основа на информацията, предоставена от Купувача.
13.4. VEZA издава фактура за всяко плащане по Поръчка. Купувачът е съгласен да получава такава фактура по електронен на посочения имейл от Купувача. В случай, че тези платежни документи не са получени за повече от 48 часа (четиридесет и осем) часа на имейла, молим да ни уведомите на имейл адреса: office@veza.bg
13.5. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът/Потребителят е длъжен да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.
13.6. В случай, че в акаунтът на Клиента/Потребителя има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.
13.7. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска фирма на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Купувача.
13.8. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на телефон: +359887292529 или на имейл адрес: office@veza.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
13.9. Условията на доставката за продуктите, предлагани от VEZA се намират на инфо страницата на Платформата „Доставка и връщане“.
14.1. Продавачът предлага всички Стоки на Платформата с гаранция за съответствие на стоката с Договора в съответствие с действащото законодателство.
14.2. Относно рекламации и оплаквания, свързани с купената стока и/или услуга, Купувачите следва да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на посочените данни за контакт в настоящите Общи условия. Всеки купувач може да направи своята рекламация и като попълни „Формуляр за връщане или замяна” като упражни правото на отказ съгласно Закона за защита на потребителите и го изпрати по имейл адрес: office@veza.bg
Купувачът се задължава да изпрати попълнения от него „Формуляр за връщане или замяна” на посочения за контакт адрес :
гр. София, бул. България 111Г, ВЕЗА ЕООД или на посочения имел адрес : office@veza.bg
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.
Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Купувача вреди, настъпли в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
14.3. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.
14.4. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.
Настоящият договор е предмет на българското законодателстово. Евентуалните спорове, възникнали между VEZA и Kлиенти ще се разрешат по взаимно съгласиe или ако това е невъзможно, споровете ще бъдат решавани пред компетентните български съдилища в Столична Община без това да нарушава правата на потребителите по смисъла на Закона за защита на потребителите съгласно чл. 18 от Регламент 1215/2012.
2. ВАУЧЕР:
С подаръчният ваучер потребителят може да пазарува само през онлайн магазина www.veza.bg. Ваучерът предлага избор на различни суми/стойности. Срокът на валчера е до края на годинат, в която е закупен. Артикули, закупени с подаръчен ваучер, могат да бъдат заменяни, но не могат да бъдат връщани срещу паричната им стойност. Ако покупката е на по-ниска стойност от тази на предплатения подаръчен ваучера, разликата не се възстановява. Ако се закупи артикул на по-висока стойност, разликата трябва да се заплати. VEZA не носи отговорност за загубен ваучер. Със закупуването на ваучер, потребителят се съгласява с описаните Условия на ползване на подаръчния ваучер.
3. ТАБЛИЦА С РАЗМЕРИ:
Ако имате известни съмнения и се чудите кой размер сте, то тази Таблица с размери ще ви помогне. Спрямо вашите размери на гръдна обиколка, талия и ханш, ще разберете кой размер ще бъде подходящ за Вас.
МЕРКИТЕ СА ПРИБЛИЗИТЕЛНИ И СЛУЖАТ ЗА ОРИЕНТИР
Параметър |
34 |
36 |
38 |
40 |
42 |
Гр. Обиколка |
80-84 |
84-88 |
88-92 |
92-96 |
96-100 |
Талия |
62-64 |
66-68 |
70-72 |
74-76 |
78-80 |
Ханш |
86-88 |
90-92 |
94-96 |
98-100 |
102-104 |