Моля обърнете внимание, че повече от моделите, които изработваме са единични и лимитирани бройки заради автентичните и традиционни елементи и части от български носии, които използваме в съчетание за изработката им. Ако моделът, който искате да поръчате не е НАЛИЧЕН в желания от вас размер, молим ви да се свържете с нас на имейл адрес office@veza.bg, за възможност за индивидуална поръчка, като времето за изработка и доставка ще се удължи от 5 до 10 работни дни в зависимост от това дали същия или подобен автентичен елемент е наличен. След като уточним всички детайли по моделът и получите имейл от нас за потвърждение на поръчката ви срокът на изпълнение влиза в сила. Затова си запазваме правото да предлагаме артикули, които не са налични в момента на поръчката, но биха могли да изработим при наличие на същия или подобен автентичен елемент.
Доставките на територията на България се извършват от куриерска фирма Еконт и Спиди . Цена на доставката се определя от куриерските фирми Еконт и Спиди. Стандартния срок на доставка е от 1 до 3 работни дни (изключение правят населени места, които се обслужват по график на Еконт или Спиди).
Поръчки, постъпили в събота, неделя, както и национални почивни дни се обработват съответно – понеделник или първия работен ден след празника. Поръчки се обработват до 16 ч. в работни дни. Поръчките, постъпили след 16ч, се обработват на следващия работен ден.
2. Начин на плащане:
2.1 Плащане с дебитна/кредитна карта
Transcard, VISA, VISA ELECTRON, Mastercard, Maestro, Diners Club, Discover, Bcard
2.2 Плащане с наложен платеж/ плащане на куриера при доставка
Поръчките с опция наложен платеж се извършват до офис или ваш адрес с ЕКОНТ или Спиди.
При връщане на поръчка, куриерската услуга се поема от клиента.
При индивидуални поръчки ( по размер на клиента) се заплаща предварително цялата сума на поръчката, което става само по банков път. Замяна или връщане на индивидуални поръчки НЕ се приемат.
3. Отказ за обработка на поръчка
Ние си запазваме правото да премахваме всеки продукт от този уебсайт по всяко време и да премахваме или променяме всеки материал или съдържание от него. Въпреки, че винаги ще правим всичко възможно да обработваме всички поръчки, може да има изключителни обстоятелства, които ни принуждават да откажем обработката на поръчка, след като сме изпратили потвърждение за поръчката. Ние си запазваме правото да извършваме това по всяко време. Ние не носим отговорност пред Вас или пред трети лица за премахване, на който и да е продукт от този уебсайт, или за премахване или модифициране, на който и да е материал или съдържание от уебсайта или за това, че не сме обработили поръчка, след като сме изпратили потвърждение на поръчката
4. Условия за връщане:
Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже от стоката, която е закупил, като може да избере да върне продукта от личен адрес или офис на куриерска фирма Еконт. Клиентът не трябва да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за обратна доставка. Срокът започва да тече от датата на Получаване на поръчката ви. Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по банкова сметката, която сте посочили в заявлението за връщане, което придружава всяка една пратка.
Можете да върнете поръчаната от вас дреха/дрехи само когато НЕ са налице повреди, причинени от неправилна употреба – не е скъсан, носен, изпран, изгладен, със следи от грим и/или петна. Всички етикети на артикула трябва да бъдат запазени. Запазваме си правото ако установим, че някое от тези условия не е спазено, да не възстановим сумата по вашата сметка и се налага да изпратим обратно към вас върнатата дреха. Не поемаме отговорност за неправилно третирани дрехи, затова молим да следвате инструкциите за грижа, които сме посочили на указателните етикети.
Адресът за връщане : гр. София, офис на Еконт, бул. Черни връх 154, Кръстова вада
Имате право да направите рекламация в случай на:
Производствени дефекти на стоката (открити при получаване на продукт(и) или до 14-дневен срок при спазени горепосочените условия за връщане) ; Несъответствие с обявения/поръчан размер или модел ;
За направата на рекламация молим предварително да ни уведомите в писмен вид на имейл сдрес : office@veza.bg , като приложите снимков материал и причината за връщане на поръчката ви.